Wprowadzenie do Javy i appletow
Plan wykladu
- Java i jej mozliwosci. Ewentualny pokaz przykladowych appletow.
- Animacja (applety Duke, pieciu filozofow)
- Dzwiek
- Interaktywna grafika (applet elektrownia atomowa )
A
- Gry i programy edukacyjne (applet gra w kolko i krzyzyk )
- Skad sie wziela Java? Krotka historia jezyka.
- Istotne wlasnosci jezyka programowania.
- Prostota i jednoznacznosc jezyka
- Obiektowosc
- Wielowatkowosc
- Niezaleznosc od architektury
- Zarzadzanie pamiecia
- Obsluga bledow
- Rozszerzalnosc
- Powiazanie Javy z Internetem.
- Applet jezyka Java
- Zasada dzialania appleta
- Dolaczanie appletow do stron WWW
- Bezpieczenstwo
- Biblioteka API
- Narzedzia umozliwiajace programowanie w Javie.
- Przyszlosc Javy.
Autorzy: