PO 2023

Prace domowe:

Przykładowe rozwiązanie tutaj.

Laboratorium:

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Link do diagramu: tutaj.

Oryginalna treść zadania o Bilbie jest tutaj. Nas interesuje jedynie zaprojektowanie hierarchii klas w UML (tzn klasy z nazwami, atrybutami i metodami - bez opisów). NIE ROBIMY IMPLEMENTACJI.

Zdjęcia tablicy z zajęć: tutaj.

Slajdy o modelowaniu obiektowym: tutaj.

Link do wspólnego kodu: tutaj.

Kod nad którym będziemy pracować, jest tutaj.

Dodatkowy link do scenariusza o debugowaniu: tutaj.

Kod, który pisaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, który pisaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, który pisaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod na zajęcia jest tutaj.

Kod po zajęciach jest tutaj.

Dokumentacja Lomboka: https://projectlombok.org/features/

Fanowska dokumentacja gry: http://h3.heroes.net.pl/

Algorytm obliczania zadawanych obrażeń: https://mightandmagic.fandom.com/wiki/Damage_(Heroes)

Kod na zajęcia jest tutaj.

Interaktywny tutorial GITa, który skupia się na zarządzaniu branchami link.

Materiały o gicie do IPP tutaj.

Kod do scenariusza o funkcjach lambda jest tutaj.

Dodatkowe materiały o wzorcach projektowych: https://refactoring.guru/design-patterns/catalog

Scenariusz o Mavenie jest tutaj.

PO 2020/2021

Diagram, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Diagram, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Treść zadania jest dostępna tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach jest dostępny tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach, oraz treść zadania są dostępne tutaj.

Kod, nad którym pracowaliśmy na zajęciach, oraz treść zadania są dostępne tutaj.

Kod projektu jest dostępny tutaj.

Kod projektu jest dostępny tutaj.

Punkty z prac domowych:

Ostatnie zadanie obejmuje tematykę adnotacji oraz refleksji. Zadanie składa się z 3 części:

  1. 3p. Bazowa część zadania - napisanie własnej adnotacji i użycie prostych refleksji.
  2. 3p. Rozszerzenie - bardziej zaawansowane refleksje oraz varargs.
  3. 3p. Rozszerzenie - użycie profilera do zmierzenia wydajności kodu.

Za zadanie można zdobyć maksymalnie 6 punktów, wynik liczymy wzorem min(6, baza + rozszerzenie_1 + rozszerzenie_2). Termin oddania zadania to 23 czerwca 23.59, proszę je wstawić na moodle w zakładce Zadanie 13 do uznania prowadzącego ćwiczenia. Treść zadania jest dostępna tutaj.

A gdzie miejsce na: